مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 16:302023-11-13حوادث

شکارچیان فراری شکار پلیس شدند


جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری پنج نفر شکارچی غیرمجاز که در رویارویی با پلیس قصد متواری شدن داشتند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدعلی میراحمدی، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: مأموران پاسگاه انتظامی فولادمحله شهرستان مهدی شهر با انجام کار اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک گروه شکارچی در منطقه پرور اقدام به شکار غیرمجاز کرده و قصد دارند از مسیرهای فرعی از حوزه استحفاظی استان خارج شوند، پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قراردادند.

وی افزود: مأموران در این رابطه ضمن هماهنگی با مقام قضایی و اداره محیط زیست، با تشکیل تیمی به محل اعزام شدند و پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت های لازم، سرانجام شکارچیان را با دو دستگاه خودروی سواری پژو 206 و سمند مشاهده کردند و به رانندگان دستور توقف دادند.

 این مقام انتظامی اظهار کرد: راننده و سرنشینان خودروها بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کردند و در یک اقدام ضربتی، خودروی 206 با سه نفر سرنشین متوقف و با هماهنگی به عمل آمده با پاسگاه هم جوار در استان مازندران، خودروی سمند متواری شده نیز به همراه راننده توقیف شد.

میراحمدی بیان کرد: در بازرسی از خودروی متهمان، سه لاشه قوچ و کل کوهی، یک قبضه اسلحه شکاری گلوله زنی پنج تیر، یک دستگاه دوربین چشمی، سه کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکارچیان فراری شکار پلیس شدند

شکارچیان فراری شکار پلیس شدند