مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 12:252023-11-13سياسي

آیت الله اسلامی: «سپاه» مایه عزت ملت و استقلال کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از قزوین، آیت الله علی اسلامی در مراسم تکریم و معارفه مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین که پیش از ظهر امروز در سالن حضرت زهرا(س) سپاه استان برگزار شد، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه غزه وفلسطین، اظهار کرد: امیدواریم خدای متعال پیروزی نهایی را نصیب مسلمین در تمام جبهه ها به ویژه جبهه فلسطین اشغالی فرماید و ظالمان و ستمکاران جهان به ویژه اسراییل را ذلیل و سرنگون سازد.

وی در ادامه به جایگاه رفیع سپاه پاسداران در حفظ تمامیت ارضی کشور اشاره کرد و گفت: امام راحل فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود زیرا ارکان سپاه برای استقلال کشور، عزت ملت و تحقق اهداف عالیه الهی تاسیس شده است.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: نیروهای سپاه در کنار سایر نیروهای مقتدر نظامی و انتظامی به شکل متحد و منسجم برای حفظ و استقلال کشور تلاش می کنند و بازوی پرتوان ولایت و حضرت آقا هستند.

وی عنوان کرد: فرماندهی معظم سپاه پاسداران، نمایندگی ولی فقیه در سپاه و دیگر حفاظت ها و مجموعه ها، این نهاد را اداره می کنند و سازمانی است که نقل و انتقال افراد در پست ها و مسئولیت ها و همچنین ماموریت های آن همیشه در جریان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اسلامی: «سپاه» مایه عزت ملت و استقلال کشور است

آیت الله اسلامی: «سپاه» مایه عزت ملت و استقلال کشور است