مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 09:102023-10-23بين الملل

دمشق: تداوم حملات جنایتکارانه اسراییل بیانگر شکست آن است


در پی حملات بامداد یکشنبه رژیم صهیونیستی به فرودگاه های حلب و دمشق، وزارت خارجه سوریه با هشدار به این رژیم نسبت به تداوم این حملات، این اقدام را نشانه شکست و مغلوب شدن آن توصیف کرد.

- در پی حملات بامداد یکشنبه رژیم صهیونیستی به فرودگاه های حلب و دمشق، وزارت خارجه سوریه با هشدار به این رژیم نسبت به تداوم این حملات، این اقدام را نشانه شکست و مغلوب شدن آن توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه ای تاکید کرد که تداوم حملات جنایتکارانه رژیم اشغالگر، دلیل دیگری بر شکست و هیستری فزاینده آن در نتیجه مقاومت سوریه در برابر تمام تلاش ها برای تضعیف و انحراف آن از رویکرد حمایت از ملت فلسطین در راستای آزادسازی سرزمین شان و همچنین اصرار سوریه بر حق بازپس گیری بلندی های اشغالی جولان است.

طبق گزارش خبرگزاری سانا، این وزارتخانه در بیانیه خود تاکید کرد: این رژیم غاصب صهیونیستی برای سومین بار متوالی در حدود یک هفته گذشته، روز یکشنبه 22 اکتبر ساعت 5:25 از سمت دریای مدیترانه و جولان اشغالی سوریه، فرودگاه های بین المللی دمشق و حلب را مورد حمله هوایی قرار داد که منجر به شهادت یک کارگر غیرنظامی و مجروح شدن یک نفر دیگر شد.

این حمله همچنین وارد شدن خسارات مادی به دو باند فرودگاه را به همراه داشته و باعث تعطیلی مجدد آنها، پس از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق: تداوم حملات جنایتکارانه اسراییل بیانگر شکست آن است

دمشق: تداوم حملات جنایتکارانه اسراییل بیانگر شکست آن است