مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-03سياسي

مسیرهای راهپیمایی مردمی یوم الله 13 آبان گلستان


مردم ولایت مدار سرزمین برادری و رنگین کمان اقوام «گلستان» همزمان با 13 آبان «روز دانش آموز، سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» با شرکت در راهپیمایی بزرگ خشم و انزجار خود را از مستکبران جهان اعلام خواهند کرد.

- ایسنا/گلستان مردم ولایت مدار سرزمین برادری و رنگین کمان اقوام گلستان همزمان با 13 آبان روز دانش آموز، سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با شرکت در راهپیمایی بزرگ خشم و انزجار خود را از مستکبران جهان اعلام خواهند کرد.

بر اساس اطلاعیه صادره از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان، مردم دارالمومنین گرگان از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح شنبه 13 آبان با تجمع در میدان شهرداری، راهپیمایی خود را در محکومیت جنایات رژیم کودک کش و غاصب اسراییل به سمت خیابان شهدا و سپس مصلی بزرگ نماز جمعه وحدت برگزار می کنند.

طبق برنامه تدوین شده، سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرمانده معظم کل قوا در جمع راهپیمایان مرکز استان گلستان سخنرانی خواهد کرد.

مسیر حرکت مردم کردکوی ساعت 9 صبح از تقاطع مسجد جامع به سمت مصلی این شهر، راهپیایی بندرگز ساعت 10 صبح از مسجد محمدیه به سمت مسجد جامع و بندرترکمن همان ساعت از میدان مختومعلی به سمت میدان کاسه برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیرهای راهپیمایی مردمی یوم الله 13 آبان گلستان

مسیرهای راهپیمایی مردمی یوم الله 13 آبان گلستان