مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 22:402023-11-18بين الملل

سرپرست فرمانداری بندرعباس معارفه شد


در مراسمی با حضور پروفسور احسان کامرانی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان، حبیب بهادری به عنوان سرپرست فرمانداری بندرعباس معارفه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احسان کامرانی در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بندرعباس با اشاره به جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه به ویژه کودکان و زنان، عنوان کرد: رژیم جنایتکار و جعلی صهیونیستی با جنایت های هولناک خود تمام مرزهای انسانیت را پشت سرگذاشته است.

وی افزود: طوفان الاقصی تبعات بیش از 75 سال ظلم و جنایت های صهیونیست ها علیه مردم مظلوم فلسطین بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: جنایت های ضد بشری رژیم جعلی صهیونیستی علیه زنان و کودکان مظلوم غزه موجب جریحه دار شدن عواطف انسانی  در سراسر دنیا شده است.

  دکتر کامرانی در همین خصوص، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در قریب چهل روز کشتار بی رحمانه و غیر انسانی مردم مظلوم غزه بیش از 8 هزار کودک و زن مظلوم این باریکه را به خاک و خون کشیده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: سکوت نهادهای بین المللی حقوق بشری به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد در برابر جنایات رژیم صهیونیستی موجودیت این نهاد را زیر سوال برده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست فرمانداری بندرعباس معارفه شد

سرپرست فرمانداری بندرعباس معارفه شد