مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 12:102023-11-07بين الملل

تشدید تدابیر امنیتی در محل تاسیسات نظامی و حساس پاکستان


مقام های امنیتی پاکستان اعلام کردند، در پی حملات روز شنبه شبه نظامیان به یک پایگاه هوایی این کشور که باعث آسیب به سه هواپیمای زمین گیر در این پایگاه و از بین رفتن یک انبار سوخت شد، - مقام های امنیتی پاکستان اعلام کردند، در پی حملات روز شنبه شبه نظامیان به یک پایگاه هوایی این کشور که باعث آسیب به سه هواپیمای زمین گیر در این پایگاه و از بین رفتن یک انبار سوخت شد، مقام های پاکستانی تدابیر امنیتی را در محل تاسیسات نظامی و دیگر تاسیسات حساس این کشور تقویت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گروه تحریک جهاد پاکستان که اخیرا تشکیل شده است، مسئولیت حملات روز شنبه به این پایگاه هوایی در شهر میانوالی واقع در شرق استان پنجاب را بر عهده گرفته است.

نیروی پلیس این استان در ماه های اخیر با حملات متعدد یک گروه شبه نظامی دیگر یعنی طالبان پاکستان نیز مقابله کرده است.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس، گروه شبه نظامی تحریک جهاد پاکستان اوایل سال جاری میلادی تشکیل شده و تاکنون مسئولیت چند حمله شامل حمله 12 ژوییه به یک پست دیده بانی امنیتی در جنوب غرب پاکستان که به کشته شدن 9 سرباز و یک عابر زن منجر شد را پذیرفته است.

ارتش پاکستان ارزیابی کرد، حمله روز شنبه به پایگاه هوایی آموزشی در میانوالی با پاسخ موثر و سریع نیروهای امنیتی عمدتا دفع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید تدابیر امنیتی در محل تاسیسات نظامی و حساس پاکستان

تشدید تدابیر امنیتی در محل تاسیسات نظامی و حساس پاکستان