مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 12:282023-11-13ورزشي

یک سونامی در راه فوتبال خوزستان


یک کارشناس فوتبال معتقد است باید کارگروهی جهت بررسی و کمک به وضعیت فعلی سه تیم لیگ برتری خوزستان تشکیل شود زیرا فوتبال این استان نیازمند جراحی فوری است.

- ایسنا/خوزستان یک کارشناس فوتبال معتقد است باید کارگروهی جهت بررسی و کمک به وضعیت فعلی سه تیم لیگ برتری خوزستان تشکیل شود زیرا فوتبال این استان نیازمند جراحی فوری است.

محسن بابادی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: چه بخواهیم چه نخواهیم و چه بپذیریم یا نپذیریم، در حال حاضر وضعیت تیم های لیگ برتری خوزستان اسفناک و دور از انتظار بوده و شاید کمتر سالی را به خاطر داریم که یک سوم فصل سپری و چنین نتایجی حاصل شده باشد.

حداقل اگر یکی از تیم های استان در انتهای جدول بود، یکی دیگر چندین پله بالاتر و آن یکی در میانه مایل به صدر بود، شاید این قدر هواداران و علاقه مندان به فوتبال در استان خوزستان گله مند نبودند.

فوتبال خوزستان نیازمند یک جراحی فوری وی با بیان این که اما آنچه اکنون رخ داده است، نشان می دهد فوتبال خوزستان نیازمند یک جراحی فوری و یک امداد همگانی از جانب تمام پیشکسوتان، مربیان و مدیران فوتبالی استان است، ادامه داد: حتی به اعتقاد من در این شرایط باید اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، استانداری، نمایندگان خوزستان مخصوصا اهواز و آبادان، هیات فوتبال استان و دیگر نهادهای دلسو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سونامی در راه فوتبال خوزستان

یک سونامی در راه فوتبال خوزستان