مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 21:352023-10-31بين الملل

تجمع هواداران فلسطین در شورای شهر «اوهایو» در آمریکا+ عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، صد ها طرفدار فلسطین بعد از ظهر سه شنبه به وقت تهران شهردار شهر «اوهایو» در آمریکا را به حمایت از نسل کشی در غزه توسط رژیم صهیونیستی متهم کردند.

- تجمع هواداران فلسطین در شورای شهر اوهایو در آمریکا+ عکس صد ها طرفدار فلسطین بعد از ظهر سه شنبه به وقت تهران با تجمع در شورای شهر اوهایو در آمریکا شهردار این شهر را به حمایت از نسل کشی در غزه توسط رژیم صهیونیستی متهم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، صد ها طرفدار فلسطین بعد از ظهر سه شنبه به وقت تهران شهردار شهر اوهایو در آمریکا را به حمایت از نسل کشی در غزه توسط رژیم صهیونیستی متهم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی در فیلم ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، معترضان در اتاق شورای شهر شعار فلسطین آزاد سر دادند و شهردار را به نسل کشی متهم کردند.

  بر اساس این گزارش، وزارت بهداشت غزه امروز سه شنبه 31 اکتبر، اعلام کرد که تعداد شهدای نوار غزه به 8525 نفر رسیده است که 3542 تن آن ها کودک، و 2187 نفرشان زن هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه افزود که نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صبح امروز بیمارستان الصداقه ترکیه را هدف حملات خود قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع هواداران فلسطین در شورای شهر «اوهایو» در آمریکا+ عکس

تجمع هواداران فلسطین در شورای شهر «اوهایو» در آمریکا+ عکس