مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 10:402023-11-12اقتصادي

سرپل ذهاب می تواند به قطب ماهیان خاویاری تبدیل شود


سرپرست مدیریت شیلات استان کرمانشاه با اشاره به ظرفیت های شهرستان سرپلذهاب در زمینه تولید ماهیان خاویاری، گفت: این شهرستان می تواند به قطب تولید ماهیان خاویاری در استان تبدیل شود.

- سهراب صحرایی در گفت و گو با ایسنا، با دعوت از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در زمینه پرورش ماهیان خاویاری در شهرستان سرپل ذهاب، گفت: این شهرستان استعدادهای زیادی برای توسعه واحدهای پرورش ماهی به ویژه ماهیان خاویاری داشته و از سرمایه گذاران این حوزه در تمامی مراحل اجرای طرح حمایت خواهد شد.

صحرایی افزود: با توجه به وجود سراب های متعدد و منابع آبی مختلف در این شهرستان، با اجرای طرح های آبزی پروری به خصوص پرورش ماهیان خاویاری، این شهرستان می تواند به عنوان یک شهر شیلاتی در غرب کشور مطرح شود.

سرپرست مدیریت شیلات استان کرمانشاه از وجود سراب گرم در شهرستان سرپلذهاب به عنوان یک ظرفیت ویژه برای پرورش ماهیان خاویاری یاد کرد و افزود: بر اساس بررسی های صورت گرفته سراب گرم شهرستان سرپل ذهاب از نظر خصوصیات آب وضعیت قابل قبولی برای پرورش ماهیان خاویاری دارد.

صحرایی اضافه کرد: به نظر می رسد با اجرای طرح پرورش ماهیان خاویاری در محدوده مجموعه فرهنگی تفریحی(آموزش و پرورش) سرپل ذهاب، ضمن اینکه می توان زمینه راه اندازی یک هنرستان شیلاتی را در شهرستان فراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپل ذهاب می تواند به قطب ماهیان خاویاری تبدیل شود

سرپل ذهاب می تواند به قطب ماهیان خاویاری تبدیل شود