مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-08اقتصادي

ساخت یک هزار واحد مسکونی برای اساتید دانشگاه­ های استان قم


استاندار قم با اشاره به پیشرو بودن استان قم در طرح­های ساخت مسکن از ساخت یک هزار واحد مسکونی برای اساتید دانشگاه ­های استان قم خبر داد.

- ایسنا/قم استاندار قم با اشاره به پیشرو بودن استان قم در طرح­های ساخت مسکن از ساخت یک هزار واحد مسکونی برای اساتید دانشگاه ­های استان قم خبر داد.

دکتر سید محمد آقامیری استاندار قم در نشست با روسای دانشگاه های استان که امروز 17 آبان ماه در تالار اندیشه دانشگاه قم برگزار شد، عنوان کرد: بحث مسکن و بحث فرهنگ هر دو ضروری هستند و جزء مایحتاج اصلی زندگی که یکی برای جسم و دیگری برای روح است.

برای بحث مسکن جهاد مسکن سازی علاوه بر نهضت ملی مسکن شروع شده و دنبال این هستیم بدون توجه به سهمیه استانی هرچقدر در توان است بتوانیم مسکن بسازیم و آن قدر عرضه کنیم که شاهد مازاد عرضه و کاهش تقاضا باشیم که این مسئله باعث کاهش قیمت مسکن و حتی کاهش اجاره بها نیز خواهد شد و حتی افرادی که توان خرید ندارند می توانند از مسکن استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه قم، وی افزود: ساخت مسکن در چند وجه برنامه ریزی شد که یکی از آنها بحث مسکن اساتید است که تصمیم گرفته شده و به راه و شهرسازی هم ابلاغ شده که برای حداقل هزار نفر از اساتید زمین جهت ساخت منزل حیاط دار یک یا دوطبقه اختصاص داده شود، که ان شاءالله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت یک هزار واحد مسکونی برای اساتید دانشگاه­ های استان قم

ساخت یک هزار واحد مسکونی برای اساتید دانشگاه­ های استان قم