مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 20:152023-11-01اقتصادي

برای اجرای پروژه های شهری اهواز باید مطالبات از پایتخت وصول شود


شهردار اهواز با تاکید بر لزوم تامین منابع مالی پروژه های شهری گفت: استاندار خوزستان و سایر بخش ها در حال تلاش هستند تا منابع و مطالبات اهواز سریع تر از پایتخت وصول و به این پروژه ها تزریق شود تا قولی که به مردم می دهیم در زمان خود به ثمر برسد.

- ایسنا/خوزستان شهردار اهواز با تاکید بر لزوم تامین منابع مالی پروژه های شهری گفت: استاندار خوزستان و سایر بخش ها در حال تلاش هستند تا منابع و مطالبات اهواز سریع تر از پایتخت وصول و به این پروژه ها تزریق شود تا قولی که به مردم می دهیم در زمان خود به ثمر برسد.

  رضا امینی در مراسم بهره برداری از پروژه های اجرایی و خرید تجهیزات ترافیکی شهر اهواز که عصر امروز (10 آبان ماه) برگزار شد، اظهار کرد: ارزش اقدامات اجرایی در حوزه حمل و نقل و ترافیک و خرید تجهیزات ترافیکی، حدود 65 میلیارد تومان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به کلنگ زنی 15 هکتار از اراضی مجاور ساحل رودخانه کارون به منظور باز زنده سازی رودخانه و اجرای این کار توسط بسیج سازندگی سپاه، افزود: سپاه در بخش سازندگی نقش موثری در پروژه های بزرگ کشور ایفا می کند و در اهواز نیز در خصوص احداث شبکه فاضلاب، پروژه های شهری، پل سازی، محرومیت زدایی و باز زنده سازی کارون در حال فعالیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اجرای پروژه های شهری اهواز باید مطالبات از پایتخت وصول شود

برای اجرای پروژه های شهری اهواز باید مطالبات از پایتخت وصول شود