مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 12:052023-10-28فرهنگي

سلبریتی هایی که روغن ریخته را نذر امام زاده کردند!


بعد از اعلام رسمی ممنوع الکاری بازیگران زن کشف حجاب کرده تعدادی از آن ها که مدت ها است از فضای فعالیت حرفه ای دور شده اند نسبت به این خبر واکنش نشان دادند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه سینما: هنر در هر کشوری از جایگاه مهمی برخوردار است، میزان عمومی بودن و البته فرهنگ ساز بودن آن هم باعث می شود تا بعد مهم تری هم برای آن ایجاد شود.

در این میان ایجاد کننده آن هنر و هنرمند هم از اهمیت بالایی برخوردار است.

اینکه از اساس آیا یک هنرمند می تواند تبلیغ کننده فرهنگ کشورش باشد یا خیر ملاک مهمی برای فعالیت و یا فعالیت او در یک زیست بوم فرهنگی است، زیست بومی که باید از ویژگی ها و خط قرمزهایش را حفظ کند.

حالا و بعد از اتفاقات سال گذشته و اقدامات برخی از به اصطلاح سلبریتی ها با اعلام مقامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ممنوع الکاری برخی از بازیگران زن، که کشف حجاب کرده اند قطعی شد.

از کدام بازیگری کناره گیری کردید؟ بعد از اعلام قطعی شدن ممنوع الکاری کشف حجاب کننده های سینما تعدادی از بازیگران با انتشار مطالبی در صفحات خود به آن واکنش نشان دادند.

کتایون ریاحی و خداحافظی در سال های دور یکی از این بازیگران کتایون ریاحی بود که در صفحه خود نوشت: شرافتم اجازه کار در سینمای امروز را نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلبریتی هایی که روغن ریخته را نذر امام زاده کردند!

سلبریتی هایی که روغن ریخته را نذر امام زاده کردند!