مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 09:252023-11-19بين الملل

چرا با وجود این حجم از تلفات مردمی، شروع عملیات طوفان الاقصی ضروری و لازم بود؟


این نبرد، با اینکه خسارات زیادی برای مردم فلسطین به خصوص غزه داشته است ولی روحیه مقاوم آنها باعث می شود که اسراییل نتواند نتیجه موثری به دست آورد، - ایسنا/قم یک استاد دانشگاه مطرح کرد: این نبرد، با اینکه خسارات زیادی برای مردم فلسطین به خصوص غزه داشته است ولی روحیه مقاوم آنها باعث می شود که اسراییل نتواند نتیجه موثری به دست آورد، ممکن است حتی بخش هایی از غزه به تصرف نیروهای اشغالگر درآید ولی آن ها به اهداف خود که نابودی حماس و مقامت است، دست نخواهند یافت.

دکتر مرتضی عبداللهی در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: نبرد طوفان الاقصی آغازی بر پایان هژمونی صهیونیست ها در جهان است غرب و خود رژیم صهیونیستی سال ها تلاش کرده بود که خود را یک نظام سیاسی پایدار با قدرت نظامی امنیتی اقتصادی بالا به جهان معرفی کند.

وی افزود: حتی در برخی موارد، رفتارهایی را در سطح بین المللی انجام می داد که نشان دهد مثلا از آمریکا هم مستقل است و خودش می تواند گلیمش را از آب بیرون بکشد، اما نبرد طوفان الاقصی نشان داد که یک گروه کوچک ولی مقاوم، می تواند همه این توهمات را باطل و اثبات کند که رژیم اشغالگر، ناپایدار و رفتنی است.

ضربه ی نیروهای مقاومت به اسراییل یک کار نو و بی مانند بود این استاد سطح عالی حوزه تصریح کرد: ضربه ای هم که در این چند روز نبرد، متحمل اشغال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا با وجود این حجم از تلفات مردمی، شروع عملیات طوفان الاقصی ضروری و لازم بود؟

چرا با وجود این حجم از تلفات مردمی، شروع عملیات طوفان الاقصی ضروری و لازم بود؟