مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 08:352023-10-31سياسي

مانور تخلیه اضطراری در جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان برگزار شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از برگزاری مانور تخلیه اضطراری با هدف آمادگی نیروهای امداد و نجات این جمعیت همزمان با هفته پدافند غیرعامل خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از برگزاری مانور تخلیه اضطراری با هدف آمادگی نیروهای امداد و نجات این جمعیت همزمان با هفته پدافند غیرعامل خبر داد.

سید محمد مهدی سجادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به مناسبت هفته پدافند غیرعامل براساس سناریوهای تدوین شده، مانور تخلیه اضطراری با حضور کارکنان ستادی و اعضای تیم تخصصی واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

وی افزود: با توجه به حادثه خیز بودن جغرافیای کشورمان و سابقه وقوع حوادث طبیعی متعدد، توجه به موضوع پیشگیری و مقابله با اثرات بلایای طبیعی بسیار حائز اهمیت است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کارکنان ستادی جمعیت هلال احمر استان به صورت مستقیم در این برنامه مشارکت داشتند، گفت: در ابتدا کارگاه توجیهی مانور با ارائه آموزش ها، اصول و تکنیک های پناهگیری و تخلیه اضطراری توسط رییس اداره عملیات امداد و نجات استان برای شرکت کنندگان بازآموزی و سپس مانور برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور تخلیه اضطراری در جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان برگزار شد

مانور تخلیه اضطراری در جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان برگزار شد