مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 17:002023-11-07ورزشي

وزیرورزش: استادیوم جدید باید پاسخگوی برگزاری تمامی رویدادهای ورزشی باشد


ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی جدید برای کشور اهمیت بالایی دارد و باید برگزاری رویدادهای ورزشی در تمامی رشته ها را پاسخگو باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس کیومرث هاشمی در آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشاوره طراحی و ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی بین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و یک شرکت چینی، اظهار داشت: ابراز خوشحالی می کنم که امروز شاهد امضای تفاهم نامه مشترک بین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به عنوان زیرمجموعه وزارت ورزش و شرکت چینی هستیم که با استفاده از توان داخلی به امضاء می رسد و وارد حوزه طراحی و ساخت پروژه می شود.

وی افزود: مجموعه ای که بتواند تمام خواسته های ما را در برگزاری رویدادهای ورزشی در تمامی رشته ها پاسخگو باشد و این خواسته ها در نشست ماه گذشته مورد بررسی قرار گرفته است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه ساخت این مجموعه فرهنگی ورزشی که یک مجموعه بین المللی به شمار می رود برای کشور ما حائز اهمیت است، عنوان کرد: رییس جمهور دستور ساخت این مجموعه بین المللی را صادر کرد.

مردم خیلی خوشحال هستند که این مجموعه فرهنگی ورزشی ساخته می شود و در مدت زمان مربوطه، طی تفاهم نامه در فازهای مختلف به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیرورزش: استادیوم جدید باید پاسخگوی برگزاری تمامی رویدادهای ورزشی باشد

وزیرورزش: استادیوم جدید باید پاسخگوی برگزاری تمامی رویدادهای ورزشی باشد