مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-04اقتصادي

سرعت تردد در جاده های استان مرکزی 10 کیلومتر بر ساعت بیشتر از میانگین کشوری


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: سرعت متوسط ثبت شده خودروهای عبوری توسط دوربین های ثبت تخلف سرعت در جاده های استان 88 کیلومتر بر ساعت بوده که نسبت به میانگین کشوری 10 کیلومتر بر ساعت بیشتر است.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: سرعت متوسط ثبت شده خودروهای عبوری توسط دوربین های ثبت تخلف سرعت در جاده های استان 88 کیلومتر بر ساعت بوده که نسبت به میانگین کشوری 10 کیلومتر بر ساعت بیشتر است.

مهرداد جهانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا اول آبان ماه، بیش از 187 میلیون تردد در محورهای شریانی مجهز به سامانه های ترددشمار آنلاین استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه 6 درصد رشد داشته است.

وی افزود: از مجموع ترددهای ثبت شده 18 درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده که آمار بالای تردد این گونه وسایل نقلیه در راه های استان نشان از اهمیت حمل و نقل و همچنین صنعتی بودن استان دارد که همین امر موجب شده تا فرسایش رویه های آسفالتی با سرعت بیشتری رقم بخورد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی تصریح کرد: آمار خروجی های وسایل نقلیه از استان 37 میلیون و 68 هزار و 511 تردد بوده که نسبت به مدت مشابه 3 درصد افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت تردد در جاده های استان مرکزی 10 کیلومتر بر ساعت بیشتر از میانگین کشوری

سرعت تردد در جاده های استان مرکزی 10 کیلومتر بر ساعت بیشتر از میانگین کشوری