مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 18:152023-11-13ورزشي

ورزش های روزانه در بوستان های شهر کرمان ساماندهی می شوند


رییس هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان گفت: کسانی که می خواهند مسؤول یا مربی ورزش پارک ها شوند برای دریافت مدارک لازم مانند تشخیص هویت و کارت مربیگری اقدام کنند و به برگزاری ورزش صبحگاهی در بوستان ها بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، رییس هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان در در چهارمین جلسه کمیته های هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان اظهار داشت: حدود 20 سال است که ورزش صبحگاهی در بوستان های سطح شهر در حال برگزاری است.

روح الله مطهری عنوان کرد: برای ساماندهی و توسعه ورزش روزانه در بوستان ها برای کسانی که می خواهند مسؤول یا مربی ورزش پارک ها شوند با همکاری شورای تامین شهرستان، شهرداری و اداره ورزش و جوانان به صورت قانونی و با دریافت مدارک لازم مانند تشخیص هویت، کارت مربیگری و غیره، اقدام کنند و به برگزاری ورزش صبحگاهی در بوستان ها بپردازند.

وی از وجود  35 بوستان فعال با جامعه آماری روزانه حدود 800 نفر در حال ورزش در آنها سخن گفت و افزود: با نظارت و ساماندهی ورزش روزانه می توان آن را تا حدود 8 هزار نفر افزایش داد.

مطهری افزود: اکثریت قشر سالمند و میانسال در این پارک ها ورزش صبحگاهی را انجام می دهند که با ساماندهی آنها روحیه نشاط و شادابی در جامعه بیشتر و به بهبود اقتصاد و درمان کمک می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش های روزانه در بوستان های شهر کرمان ساماندهی می شوند

ورزش های روزانه در بوستان های شهر کرمان ساماندهی می شوند