مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 20:472023-10-23اقتصادي

یاقوت سرخ را باید با قیراط فروخت


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: زرشک یاقوت سرخ استان است و باید نقش یاقوتی هم نیز داشته، مانند آن خرید و فروش شده و باید به جایگاه واقعی اش برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد اشرفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی عصر امروز در مراسم رونمایی از محصولات طرح توسعه شرکت فناور نگین شهر کاج  با اشاره به اینکه راه اندازی گمرک تخصصی زرشک از اقداماتی است که باید در خراسان جنوبی رقم بخورد اظهارداشت: زرشک، یاقوت سرخ استان است و باید نقش یاقوتی هم نیز داشته باشد و باید به جایگاه واقعی اش برسد.

 وی با تاکید بر این که در فرآوری زرشک خراسان جنوبی باید کار زیادی انجام شود ادامه داد: توسعه اقتصادی خراسان جنوبی نیازمند تغییر نگاه ها در استان است.

متاسفانه عده ای به اقتصاد استان کمک نمی کنند و اما همراهی و خدمتی نیز نیز ندارند.

وی افزود: باید تغییر نگاه و رفتارها برای اقتصاد استان رقم بخورد، برای کمک به فرآوری بهتر زرشک خراسان جنوبی ، معرفی و شناساندن با برندهای مطرح کشوری لازم است.

تعریف شناسنامه و استاندارد محمد خامه زر، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان جنوبی هم در این مراسم گفت: برای دو محصول استراتژیک زرشک و عناب خراسان جنوبی سطح کیفی تعریف نشده که باید استارت آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاقوت سرخ را باید با قیراط فروخت

یاقوت سرخ را باید با قیراط فروخت