مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 16:052023-11-11اقتصادي

بازگشت 81 واحد راکد گلستان به چرخه تولید


معاون امور صنایع اداره کل صمت گلستان با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه های دولت سیزدهم، بازگشت به تولید واحدهای راکد است، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 29 واحد راکد دیگر استان به چرخه تولید بازگشتند.

- ایسنا/گلستان معاون امور صنایع اداره کل صمت گلستان با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه های دولت سیزدهم، بازگشت به تولید واحدهای راکد است، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 29 واحد راکد دیگر استان به چرخه تولید بازگشتند.

فرهاد زارع امروز 20 آبان ماه 1402 در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت واحدهای صنعتی راکد در استان گلستان پرداخت و اظهار کرد: با تلاش های مستمر و شبانه روزی، از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون 81 واحد صنعتی راکد و غیر فعال دارای مجوز از اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان به چرخه تولید بازگشتند.

وی با بیان اینکه این واحدهای تولیدی با سرمایه گذاری 14 هزار و 174 میلیارد ریالی مجدداً احیاء شدند، ادامه داد: با آغاز تولید این واحدها، برای 912 نفر شغل ایجاد شده است.

معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان راه اندازی مجدد واحدهای راکد و بازگشت به تولید این واحدها از اولویت های دولت دکتر ابراهیم رییسی دانست و افزود: همه متولیان استان گلستان با احساس مسئولیت در این زمینه ورود کردند تا امیدآفری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 81 واحد راکد گلستان به چرخه تولید

بازگشت 81 واحد راکد گلستان به چرخه تولید