مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-09سياسي

انقلاب اسلامی و کار امام(ره) کهنه نخواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم متن پیام آیت الله نوری همدانی به همایش نکوداشت وکلای شرعی امام خمینی(ره) بدین شرح می باشد: بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ وَ الصَّلَاهُ وَ السَّلَامُ عَلَی سَیِّدِنا وَ نَبِیِّنَا أَبِی الْقَاسِمِ المصطفی مُحَمَّد وَ عَلَی أهلِ بَیتِهِ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ سیَّما بَقیَّهَ اللهِ فِی الأرَضینَ.

با سلام و تحیت به آن مجمع محترم که بعنوان جلسه تکریم از وکلای شرعی امام راحل و عظیم الشأن (رحمت الله علیه) در حال برگزاری است.

موضوع وکالت از اصولی است که مرسوم بوده است و در امت های قبل نیز رایج بوده و کُتب مختلفی در این باب به رشته تحریر درآمده است.

و در دوران ائمه معصومین(علیهم السلام) خصوصاً بعد از امام صادق(علیه السلام) شخصیت هایی همانند: عبدالله بن جندب، یونس بن یعقوب، صفوان بن یحیی، زکریا بن آدم، علی بن مهزیار، و تا احمد بن اسحاق اشعری قمی، و در عصر غیبت نواب چهارگانه امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) با این عنوان بوده اند و این موضوع در میان مراجع تقلید نیز برقرار بوده و هست و امام عزیز نیز با حساسیت و دقت بالا این امر مهم را نسبت به افرادی که شناخت داشت و یا به واسطه معرفی حداقل 2 نفر مورد وثوق انجام می دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی و کار امام(ره) کهنه نخواهد شد

انقلاب اسلامی و کار امام(ره) کهنه نخواهد شد