مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 15:352023-10-29اقتصادي

امیر خواجه فرد: قیمت تمام شده هواپیمای سیمرغ 50 درصد نمونه خارجی آن است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر خواجه فرد مدیر عامل سازمان صنایع هوایی در بازدید از مراحل تست هواپیمای ترابری سیمرغ با بیان اینکه در دنیا استفاده از یک پلتفرم برای تبدیل به انواع دیگری از هواپیما امری معمول و مرسوم است، - مدیر عامل سازمان صنایع هوایی، گفت: با توجه به قیمت تمام شده هواپیمای سیمرغ در حدود 50 تا 60 درصد قیمت مشابه های خارجی آن است، صرفه اقتصادی دارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر خواجه فرد مدیر عامل سازمان صنایع هوایی در بازدید از مراحل تست هواپیمای ترابری سیمرغ با بیان اینکه در دنیا استفاده از یک پلتفرم برای تبدیل به انواع دیگری از هواپیما امری معمول و مرسوم است، افزود: در پروژه سیمرغ، از پلتفرم هواپیمای ایران -140 جهت تبدیل به هواپیمای ترابری سبک استفاده شده است.

امیر خواجه فرد با اشاره به اینکه هواپیمای ترابری سیمرغ یک هواپیمای ترابری با درب رمپ عقب است، اظهار داشت: این پرنده بر پایه هواپیمای ایران -140 طراحی شده است تا بتواند کلیه مأموریت های یک هواپیمای ترابری-تاکتیکی را به خوبی و کامل انجام دهد.

تغییرات این هواپیما نسبت به هواپیمای پایه در حوزه های پیکربندی، سازه، و سیستم های هیدرومکانیکی از جمله مکانیزم های سطوح کنترل، سیستم هیدرولیک، موتور کمکی، سیستم تهویه مطبوع، اینتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر خواجه فرد: قیمت تمام شده هواپیمای سیمرغ 50 درصد نمونه خارجی آن است

امیر خواجه فرد: قیمت تمام شده هواپیمای سیمرغ 50 درصد نمونه خارجی آن است