مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-05سياسي

طحان نظیف: هزینه های انتخاباتی کاندیدا های مجلس سقف دارد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هادی طحان نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان صبح امروز یکشنبه (14 آبان 1402)و همزمان با آغاز ثبت نام انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در برنامه تلویزیونی «صبح بخیر ایران» که از شبکه یک سیما پخش می شد، - سخنگوی شورای نگهبان صبح امروز یکشنبه (14 آبان 1402) و همزمان با آغاز ثبت نام انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در یک برنامه تلویزیونی حضور یافت و به توضیح نکاتی درباره انتخابات پرداخت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هادی طحان نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان صبح امروز یکشنبه (14 آبان 1402)و همزمان با آغاز ثبت نام انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در برنامه تلویزیونی صبح بخیر ایران که از شبکه یک سیما پخش می شد، حضور یافت و به توضیح نکاتی درباره این انتخابات پرداخت.

وی در ابتدای سخنانش به جنگ غزه و جنایت های رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این روزها شاهد دفاع مظلومانه و توأم با اقتدار مردم غزه هستیم؛ مردمی که تحت ظلم قرار گرفته و دنیا در حال نظاره این مظلومیت و ایستادگی آن هاست.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه غزه در محاصره جغرافیایی، نظامی، سیاسی و حتی رسانه ای قرار دارد، عنوان کرد: این روزها استانداردهای دوگانه حقوق بشر چهره زشت خود را به جهانیان نشان داده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طحان نظیف: هزینه های انتخاباتی کاندیدا های مجلس سقف دارد

طحان نظیف: هزینه های انتخاباتی کاندیدا های مجلس سقف دارد