مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-01ورزشي

مسیرهای راهپیمایی یوم الله 13 آبان در هرمزگان اعلام شد


مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان مسیرهای راهپیمایی یوم الله 13 آبان در استان را اعلام کرد و گفت: این مراسم در بندرعباس روز شنبه ساعت 9 صبح از میدان امام خمینی(ره) پارک شهید دباغیان به سمت مسجد جامع (مصلی قدس) برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد ایمانی فرد امروز در جمع خبرنگاران ضمن دعوت ملت استکبار ستیز استان برای شرکت در این مراسم تاریخی افزود: حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سخنران مراسم 13 آبان در بندرعباس است.

وی بیان کرد: در حاشیه این مراسم، پویش پرچم، همخوانی گروه سرود دانش آموزی، نمایشگاه عکس، ایستگاه نقاشی کودکان در مسیر و جایگاه مراسم در مسجد جامع، اجرای حرکات نمادین ورزشی، اجرای گروه موزیک رزم نوازان منطقه یکم امامت نداجا و در پایان قرائت قطعنامه اجرا می شود.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان اظهار کرد: مسیر راهپیمایی در میناب نیز از چهار راه آل محمد به سمت بلوار بسیج مسجد امام خمینی (ره) 9 صبح، رودان از میدان جمهوری تا مقابل مدیریت آموزش و پرورش 9:30 صبح، سیریک از میدان ناخدا تا مسجد جامع صاحب الزمان(عج) 9 صبح، جاسک از میدان حضرت امام خمینی(ره) تا گلزار شهدا 9:30صبح، حاجی آباد از چهار راه فرهنگ تا حرم مطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیرهای راهپیمایی یوم الله 13 آبان در هرمزگان اعلام شد

مسیرهای راهپیمایی یوم الله 13 آبان در هرمزگان اعلام شد