مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 15:562023-11-20اجتماعي

نسخه مرگ «شوتی ها» این بار برای 2 دانش آموز در سربیشه


خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ حالا که کمی از دلهره ها و اضطراب های کاربران جاده ای با دوبانده شدن اغلب محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی در نقاط مختلف کاسته شده است آن چه بلای جان رانندگان و خودروهای در جاده های این استان مرزی شده تردد بی شمار خودروهای شوتی یا همان سوختکش است.

رد کردن خطوط قرمز توسط رانندگان این خودروها نه تنها بلای جان خودشان و وسیله نقلیه شان شده بلکه بلای جان رانندگان و مسافرانی که در محورهای مواصلاتی منتهی به مرزهای خراسان جنوبی به ویژه مرز ماهیرود تردد می کنند.

خبرهای دلخراش و خونین بسیار از برخورد خودروهای شوتی با دیگر وسایل نقلیه و حتی واژگونی ها که جان رانندگان دیگر کاربران جاده ای را به مخاطره افکنده در خروجی رسانه های خبری قرار گرفته است و آخرین خبر هم همین امروز اتفاق افتاد که براثر برخورد خودرو شوتی در محور سربیشه با سرویس مدرسه 2 دانش آموز کشته و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

آن طور که علی نسایی زهان، دادستان مرکز خراسان جنوبی 26 آبان به خبرگزاری فارس اعلام کرد: سال گذشته بر اثر تصادفات برون شهری 397 نفر در جاده های استان جان خویش را از دست دادند اما از ابتدای امسال تا کنون با تدابیر انجام شده 213 نفر در تصادفات برون شهری کشته شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه مرگ «شوتی ها» این بار برای 2 دانش آموز در سربیشه

نسخه مرگ «شوتی ها» این بار برای 2 دانش آموز در سربیشه