مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 14:052023-10-23اجتماعي

خط کشی 2700 کیلومتر از راه های همدان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از خط کشی 2 هزار و 700 کیلومتر در محورهای استان همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مهرداد آهکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری به منظور ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی عملیات خط کشی و احیای خط 3 هزار کیلومتر از راه های اصلی، فرعی و روستایی استان همدان توسط پنج اکیپ خط کشی در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

وی افزود: طی 7 ماهه گذشته سال دو هزار و 700 کیلومتر از راه های استان توسط چهار اکیپ پیمانی و یک اکیپ امانی به صورت سه خطه خط کشی شده است و این عملیات تا پایان سال جاری در صورت مساعد بودن شرایط جوی نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان تصریح کرد: خط کشی در راه ها به خصوص در هوای مه آلود و شب نقش موثری در ارتقای ایمنی، تعیین کننده حد و مرز مسیرهای عبوری و.

را دارد.

 وی بیان کرد: با توجه به افزایش ایمنی در محورهای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی، عملیات خط کشی در راه های شریانی و اصلی به صورت سه خطه است.

آهکی در پایان یادآور شد: استان همدان در ایام تعطیلات نوروزی رتبه دوم کشوری در کاهش تصادفات و تلفات جاده ای، در ایام اربعین با توجه به افزایش ترددها نسبت به مدت مشابه پارسال رتبه سوم و طی 6 ماهه نخست سال 1402 نیز رتبه دوم کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط کشی 2700 کیلومتر از راه های همدان

خط کشی 2700 کیلومتر از راه های همدان