مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 19:502023-10-28سياسي

توقف پروژه شهربازی گرگان سبب هدر رفت منابع می شود/ کلیپ سازی موجب پیشرفت شهر نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو محمود اسپانلو در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه شهربازی گرگان که با حضور استاندار گلستان برگزار شد؛ - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرگان با اشاره به تاخیر در تکمیل و بهره برداری از پروژه شهربازی مدرن گرگان گفت: توقف و سرعت اندک پیشرفت چنین پروژه هایی موجب هدرداد منابع عمومی شهروندان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو محمود اسپانلو در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه شهربازی گرگان که با حضور استاندار گلستان برگزار شد؛ اظهار کرد: پروژه احداث شهربازی مدرن در منطقه هزارپیچ گرگان سنگ بزرگی بود که توسط مدیران سابق مدیریت شهری گرگان برداشته شده است که نباید در تکمیل آن تعلل کرد.

وی ادامه داد: بر اساس اظهارات پیمانکاران تاکنون 340 میلیارد تومان از محل منابع عمومی شهر برای این پروژه هزینه شده است و هر روز تاخیر و تعلل در تکمیل آن موجب هدر داد منابع عمومی می شود.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان گفت: مجموعه مدیریت شهری گرگان در شهرداری و شورای شهر باید با احصا و ساماندهی حواشی، امکان پیشبرد این پروژه را تسریع کنند.

اسپانلو ادامه داد: پیشرفت و آبادانی شهر با ساخت و انتشار کلیپ ها و ویدیوهای خوب که در برخی مواقع از سوی تعدادی از دوستان منتشر می شود؛ دست یافتنی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف پروژه شهربازی گرگان سبب هدر رفت منابع می شود/ کلیپ سازی موجب پیشرفت شهر نمی شود

توقف پروژه شهربازی گرگان سبب هدر رفت منابع می شود/ کلیپ سازی موجب پیشرفت شهر نمی شود