مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-04سياسي

طنین «مرگ بر اسراییل» در زاهدان


راهپیمایی یوم الله 13 آبان با شعار محوری «نظم نو جهانی با نسل آرمانی» همزمان با سراسر کشور زاهدان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سرانجام 13 آبان 1358، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان انقلابیِ پیرو خط امام و برچیدن بساط نفوذ تفکر امپریالیسم آمریکا از ملت ما است.

13 آبان را باید نماد استکبار ستیزی و شکست ناپذیری ملت ایران در عرصه مقابله با امریکا و جریان پلید استکباری در تاریخ معاصر به شمار آورد، افول قدرت امریکا و ناکامی کاخ سفید در عرصه جنگ های نظامی، اقتصادی و رسانه ای علیه جمهوری اسلامی را می توان تنها محصول مقاومت، ایستادگی و استکبار ستیزی بی وقفه ملت ایران دانست.

امسال راهپیمایی یوم الله 13 آبان با شعار محوری نظم نو جهانی با نسل آرمانی همزمان با سراسر کشور در 56 نقطه سیستان و بلوچستان آغاز شد.

مردم ولایتمدار شهرستان زاهدان همچون سال های گذشته با حضور فعال در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر اقتدار، عظمت و ایستادگی خود را در مقابل دشمنان نشان دادند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان در حاشیه راهپیمایی زاهدان به خبرنگار فارس اظهار کرد: آنچه در این برهه از زمان و در آستانه یوم الله سیزدهم آبان بیش از همه باید مورد توجه قرار گیرد این است که دشمنی استکبار جهانی و عوامل منطقه ای و هم پیمانان خبیث آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طنین «مرگ بر اسراییل» در زاهدان

طنین «مرگ بر اسراییل» در زاهدان