مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 15:202023-11-14سياسي

رسانه هایی که قمارکردند و اعتبار خود را باختند


اگر بنابود این تعداد شبکه فارسی زبان با صرف این همه هزینه نتوانند کار نظام را یکسره کنند، پس بودنشان بی فایده است.

در واقع مجموعه رسانه های فارسی زبان معاند که یکی از آن ها «من و تو» است، - خبرگزاری فارس - گروه هنر و رسانه: به نظر می رسد برای رسیدن به یک اظهار نظر قطعی درباره تعطیلی شبکه من و تو لازم است اطلاعات بیشتری کسب کنیم، اما با وجود اطلاعات مختصری که در خصوص تعطیلی شبکه من و تو وجود دارد، می توان ارزیابی کرد شبکه ای که تندترین حملات را علیه سبک زندگی مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داده، چرا و به چه دلیل این همه تجربیات 14 ساله خودش را کنار می گذارد و یکباره می خواهد تعطیل شود؟ شاید یکی از مهمترین علت های این اتفاق آن باشد که کارگزاران و گردانندگان اصلی شبکه های معاند توقع داشتند این رسانه ها کار نظام را یکسره کنند و امیدوار بودند در اعتراضات سال قبل به نتیجه برسند، برای همین همه نوع حمایت ها را از این شبکه ها انجام دادند.

به تعبیر خودشان اگر بنابود این تعداد شبکه فارسی زبان با صرف این همه هزینه نتوانند کار نظام را یکسره کنند، پس بودنشان بی فایده است.

در واقع مجموعه رسانه های فارسی زبان معاند که یکی از آن ها من و تو است، سال گذشته به یک انتحار رسانه ای دست زدند و درگیر قماری بزرگ شدند که در پایان آن تمام اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه هایی که قمارکردند و اعتبار خود را باختند

رسانه هایی که قمارکردند و اعتبار خود را باختند