مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 09:302023-11-02سياسي

دانش آموزان ناشر مظلومیت فلسطینیان در فضای مجازی باشند


روحانی مسجد حضرت محمد رسول الله (ص) گرگان با بیان اینکه جایگاه ارزشمند دانش آموزان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست، افزود: - ایسنا/گلستان روحانی مسجد حضرت محمد رسول الله (ص) گرگان با بیان اینکه جایگاه ارزشمند دانش آموزان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست، افزود: این قشر با بالا بردن آگاهی خود، از تحلیل هایی که توسط دشمنان ارائه می شود، دور باشند.

حجت الاسلام و المسلمین عزیزالله غلام زاده صبح امروز در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت گرامیداشت روز دانش آموز و دیگر وقایع این روز، اظهار کرد: در روز 13 آبان سه واقعه مهم تاریخی در کشورمان رخ داده که یکی از آنها در سال 1357 با اعتراض دانش آموزان به رژیم منحوس و طاغوتی پهلوی ثبت شد.

وی با بیان اینکه در این واقعه بیش از 50 دانش آموز شهید و صدها نفر مجروح شدند، ادامه داد: همین ماجرا نشان می دهد که دانش آموزان چه جایگاهی ارزشمندی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و در ادامه دوران هشت سال دفاع مقدس داشته اند.

روحانی مسجد محمد رسول الله (ص) گرگان با اشاره به وقایع سال گذشته و سرازیر شدن سیل عظیمی از دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی مقابل معاندان و اغتشاشگران برای دفاع از آرمان های انقلاب و پاسخ به تعداد معدودی از نوجوانان و جوانان فریب خورده، افزود: باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان ناشر مظلومیت فلسطینیان در فضای مجازی باشند

دانش آموزان ناشر مظلومیت فلسطینیان در فضای مجازی باشند