مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 16:502023-11-13دانش

کتاب نظریه سینما و گفتمان رونمایی می شود


نخستین نشست تخصصی بررسی جامعه نمایش و سینما، از چشم انداز نظریه های علوم انسانی ( نظریه گفتمان و سینما)، در دانشگاه آزاد شهر شیراز برگزار می شود.

- برگزاری نشست جامعه نمایش و سینما، از چشم انداز نظریه های علوم انسانی در دانشگاه آزاد شیراز کتاب نظریه سینما و گفتمان رونمایی می شود ایسنا/فارس نخستین نشست تخصصی بررسی جامعه نمایش و سینما، از چشم انداز نظریه های علوم انسانی ( نظریه گفتمان و سینما)، در دانشگاه آزاد شهر شیراز برگزار می شود.

هم چنین همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی از کتاب نظریه گفتمان در سینما به نویسندگی امین جواهری، جامعه شناس، پژوهشگر و از فیلمسازان جوان در روز 23 آبان رونمایی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا قائدی، روح الله سهرابی، صمد ظهیری و مهسا عمادی از دیگر سینماگران، پژوهشگران و جامعه شناسان هستند که در تالیف این کتاب همکاری داشته اند.

گفتنی است نشست ضرورت پژوهش در سینما 23 آبان ماه ( فردا) ساعت 10 صبح با حضور محمدرضا قائدی رییس دانشگاه آزاد شیراز، روح الله سهرابی مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی، محمد حمیدی مقدم رییس مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مصطفی کمیجانی معاون مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش، امین جواهری نویسنده کتاب نظریه گفتمان در سینما ، بیابان نورد معاون فرهنگی دانشگاه آزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب نظریه سینما و گفتمان رونمایی می شود

کتاب نظریه سینما و گفتمان رونمایی می شود