مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 10:202023-10-23سياسي

آغاز ساخت آزادراه اردکان - مهریز در آینده نزدیک


مهریز به طول 160 کیلومتر به زودی با همکاری شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) اجرایی می شود.

- ایسنا/یزد ساخت آزادراه اردکان - مهریز به طول 160 کیلومتر به زودی با همکاری شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) اجرایی می شود.

محمد صالح جوکار در نشست ساخت آزادراه اردکان – مهریز به طول 160 کیلومتر در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس که با حضور مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور و مدیر عامل شرکت سرمایه گذار برگزار شد، در خصوص این جلسه و اقدامات بعدی جهت شروع ساخت این آزادراه، گفت: قطعه میانی آزادراه نطنز- یزد - سیرجان از اردکان _ مهریز به طول 160 کیلومتر است که جلسه امروز جهت ساخت این قطعه برگزار شد.

وی به مکاتبات و جلسه با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت معرفی سرمایه گذار اشاره کرد و افزود: در این راستا شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی اعلام آمادگی کرد تا یکی از شرکت های زیرمجموعه سرمایه گذاری تأمین اجتماعی در احداث آزادراه میانی (اردکان _ مهریز) که در جغرافیای استان یزد قرار دارد، مشارکت کنند.

نماینده مردم یزد با اشاره به بررسی کلیات طرح در این جلسه، اضافه کرد: مقرر شد جزییات طرح مطالعاتی توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور در اختیار شرکت سرمایه گذار قرار گیرد و این شرکت ضمن این که مطالعات را بررسی خواهد کرد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت آزادراه اردکان - مهریز در آینده نزدیک

آغاز ساخت آزادراه اردکان - مهریز در آینده نزدیک