مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 18:202023-11-20فرهنگي

توران مهرزاد در جمع دوستانش حاضر شد


در شبی برای توران مهرزاد هنرمندی که در سینما، تئاتر و رادیو فعال بوده است، بهزاد فراهانی گفت: مکتب خانه میدان ارک بزرگانی همچون پرویز بهرام، - ژاله علو و.

را پرورش داده و افرادی در رادیو حضور داشتند که از تک تک شان می توان آموخت اما همیشه یک اَبَربانو به نام توران مهرزاد در زمینه صدا حرف اول را می زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رسیده، آیین نکوداشت توران مهرزاد با عنوان بانوی مهر به پاس هشت دهه فعالیت هنری این چهره پیشکسوت و از سلسله شب های فرهیزش شامگاه یکشنبه 28 آبان در فرهنگسرای ارسباران (هنر) برگزار شد.

در این مراسم همایون ایزدپناه، دبیر اجرایی آیین نکوداشت توران مهرزاد گفت: هنرمندان پیشکسوت ارزش های والای جامعه هنری ما هستند و تا زمانی که درقید حیات هستند، باید مورد ارج و توجه قرار گیرند.

وی ادامه داد: برگزاری این چنین مراسم هایی باعث می شود تا این عزیزان بدانند که همچنان مورد توجه جامعه هنری و مردم هستند .

ایزدپناه افزود: این مراسم ها باید در زمان حیات این عزیزان برگزار شود و گروه تولیدی مهرام مفتخر است که در چنین مسیری گام برداشته و آیین نکوداشت این پیشکسوت هنرمند را درزمان حیات شان برگزار کرده است.

امیرحامد موسوی، مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری فرهیزش نیز گفت: این موسسه سال هاست که به دنبال زنده کردن نام بزرگان عرصه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توران مهرزاد در جمع دوستانش حاضر شد

توران مهرزاد در جمع دوستانش حاضر شد