مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 17:452023-11-10اقتصادي

برنامه ریزی ساخت 15 هزار مسکن محرومین توسط جهادگران مازندرانی


فرمانده سپاه کربلا از آب رسانی هزار و 300 روستا و احداث 15 هزار مسکن محرومان در طول سه سال آینده در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سردار سیاوش مسلمی در همایش تجلیل از جهادگران استان اظهار کرد: اعتبار 60 هزار میلیارد تومانی به استان مازندران برای این اجرای اقدامات جهادی چون آبرسانی هزار و 300 روستا و ساخت 15 هزار مسکن محرومان  اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: گروه های جهادی در نوزده پروژه بیش از 76 مخزن آب در روستاها نصب کردند که اگر این کار به پیامان کاران واگذار می شد،  بیش از 2 هزار میلیارد هزینه برمیداشت.

مسلمی با بیان اینکه هر کار نشدنی به وسیله گروه های جهادی و به واسطه ی اعتقاداتشان انجام میشود، تصریح کرد: 2 هزار و 500 جهیزیه تنها در 6 ماهه اول امسال با ارزش ریالی بیش از 80 میلیارد تومان به نوعروس و دامادها اهدا شد.

*روحیه جهادی رعشه به تن دشمنان انداخت فرمانده سپاه کربلا با تاکید نگرانی دشمنان از اقدامات جهادی ایرانیان، یادآور شد: کاری که امروز در سرزمین های اشغالی در حال اتفاق افتادن است نیز از همین روحیه جهادی و انقلابی نشات می گیرد.

وی با بیان اینکه به برکت شهدای غزه شاهد نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی خواهیم بود، اظهار کرد: رژیم پوشالی صیهونیست به خیال خودش همه دنیا را توجیه کرد که بزرگ ترین ارتش دنیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی ساخت 15 هزار مسکن محرومین توسط جهادگران مازندرانی

برنامه ریزی ساخت 15 هزار مسکن محرومین توسط جهادگران مازندرانی