مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 16:212023-11-16اجتماعي

اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزان دلیجانی به مناطق عملیاتی جنوب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دلیجان، ظهر امروز نخستین کاروان دانش آموزی راهیان نور دلیجان، راهی مناطق عملیاتی جنوب شد.

 مهدی نباتی  فرمانده سپاه ناحیه دلیجان در آیین نخستین اعزام راهیان نور دانش آموزان شهر دلیجان اظهار  داشت: نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر مدارس اول و دوم متوسطه با محوریت بسیج دانش آموزی و اردویی سپاه ناحیه دلیجان و آموزش و پرورش دلیجان اعزام شدند.

   نباتی ادامه داد: این کاروان با شرکت 120 نفر از دانش آموزان و عوامل اجرایی خادمان و راویان در قالب 3 دستگاه اتوبوس  از یادمان های مختلف فکه طلاییه،  شلمچه،  هویزه و معراج شهدا بازدید و از روایتگری راویان در خصوص سیره شهدا و اثرات معنوی یادمان ها  بهره مند خواهند شد.

  نباتی تصریح کرد: این حرکت ارزشمند فرهنگی در راستای اقدامات نطام جمهوری اسلامی  برای استفاده دانش آموزان در مقابل جنگ ترکیبی دشمنان برای بهره مندی از سیره و آرمان شهدا است.

  فرمانده سپاه ناحیه دلیجان گفت:  تدابیر خوبی برای این سفر فرهنگی دانش آموزان  پیش بینی شده  است  که امنیت سفر  از محوری ترین مسائلی است که دراین اعزام چهار روزه مدنظر می باشد.

 پایان پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزان دلیجانی به مناطق عملیاتی جنوب

اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزان دلیجانی به مناطق عملیاتی جنوب