مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 16:402023-11-14سياسي

استقرار سامانه پهپادی یگان ویژه در کویر کرمان


فرمانده یگان های ویژه فراجا با اشاره به استقرار سامانه پهپادی در کویر اطراف استان کرمان، وحدت فرماندهی یگان های ویژه و تکاوری را زمینه ساز توسعه امنیت و خدمت به مردم برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسن کرمی در برنامه بازدید خود از مجموعه یگان ویژه پلیس استان کرمان با اشاره به درک حس و حال جهاد و مقاومت در دیار سردار دلها بیان داشت: همه مبارزان و آزادیخواهان جهان به تأسی از این فرهنگ متعالی که از استان کرمان و از دیار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نشأت می گیرد در مقابل خشن ترین دشمن خود مقاومت و ایستادگی می کنند.

وی در ادامه درخصوص فرماندهی واحد یگان های تکاوری و یگان ویژه مجموعه انتظامی، افزود: فرماندهی کل انتظامی کشور بنا به تدابیری در حوزه ارتقاء امنیت مناطق کویری کل کشور تصمیم گرفته اند تا یگان های تکاوری که در حوزه امنیت محدوده وسیع کویر اجرای مأموریت می کنند تحت مدیریت و فرماندهی یگان های ویژه قرار بگیرند.

سردار کرمی ادامه داد: در این راستا یگان ویژه که سابقه درخشانی در حوزه مدیریت و مقابله با ناامنی ها را دارد با مجموعه یگان های تکاوری با یک وحدت فرماندهی اجرای مأموریت می کند و قطعاً ابزار، تجهیزات و مهارت هایی که در اختیار یگان ویژه است خیلی بهتر و موثرتر در انجام سایر مأموریت های انتظامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار سامانه پهپادی یگان ویژه در کویر کرمان

استقرار سامانه پهپادی یگان ویژه در کویر کرمان