مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-18بين الملل

رژیم صهیونیستی آشکارا حقوق بشر را نقض می کند


رژیم صهیونیستی آشکارا پیش چشم کشورهای مدعی حقوق بشر و مجامع بین المللی تمامی مبانی و قوانین بین المللی و حقوق بشری را نقض می کند.

- وزیر دادگستری گفت: رژیم صهیونیستی آشکارا پیش چشم کشورهای مدعی حقوق بشر و مجامع بین المللی تمامی مبانی و قوانین بین المللی و حقوق بشری را نقض می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، امین حسین رحیمی در نشست تخصصی حقوق بشر که به همت ستاد حقوق بشر قوه قضاییه، ویژه رابطین ستاد حقوق بشر در دادگستری های کل استان ها برگزار شد، با اشاره به شرایط این روزهای منطقه خاورمیانه، جنایات رژیم صهیونستی در غزه را برای مجامع بین المللی حقوق بشر آزمایشی بزرگ برشمرد و از آن بعنوان یک طنز تلخ در تاریخ حقوق بشر یاد کرد.

رحیمی گفت: رژیم صهیونیستی آشکارا پیش چشم کشورهای مدعی حقوق بشر و مجامع بین المللی تمامی مبانی و قوانین بین المللی و حقوق بشری را نقض می کند و روزانه صدها کودک و زن و غیرنظامی را به خاک و خون می کشد، آب را به روی آنها می بندد و شدیدترین محاصره را بر آنها تحمیل می کند و این یعنی هر روز جنایتی بزرگ در حال وقوع است و مدعیان حقوق بشر هم کاری انجام نمی دهند.

وزیر دادگستری حوادث غزه را مصیبتی بزرگ در این دوران برشمرد و گفت: در تاریخ جنایات بزرگی اتفاق افتاده که هیچ کدام از جهت ابعاد و زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی آشکارا حقوق بشر را نقض می کند

رژیم صهیونیستی آشکارا حقوق بشر را نقض می کند