مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 08:052023-10-26بين الملل

رایزنی دوباره وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ رژیم اسراییل


وزارت دفاع آمریکا بامداد پنجشنبه از رایزنی لوید آستن وزیر دفاع این کشور با یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در خصوص آخرین تحولات جنگ در غزه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از شبکه الجزیره، درحالی که رژیم صهیونیستی اجازه ورود کمک های بشردوستانه به نوار غزه را نداده یا به صورت گزینشی عمل کرده است، اما پنتاگون اعلام کرده از نقش اسراییل برای تسهیل ورود کاروان کمک ها به غزه تقدیر می کند.

براساس بیانیه پنتاگون و با وجود چراغ سبز آمریکا به اسراییل برای قتل عام بیشتر فلسطینی ها اما وی بر تضمین دفاع از غیرنظامیان تاکید کرده است.

جو بایدن رییس جمهوری آمریکا نیز بامداد سه شنبه در تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بار دیگر حمایت خود را از رژیم تل آویو اعلام کرده است.

جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا نیز بامداد سه شنبه با تأیید حملات بی رحمانه رژیم صهیونیستی برای کشتار مردم نوار غزه مدعی شد: تل آویو حق دفاع از خود و هدف قرار دادن سران حماس را دارد.

وی بار دیگر بر حمایت واشنگتن از رژیم صهیونیستی تأکید کرد و گفت: به حمایت از اسراییل ادامه خواهیم داد و تمرکز ما بر این است که مطمئن شویم آنچه را که برای ادامه جنگ نیاز دارد، در اختیار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی دوباره وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ رژیم اسراییل

رایزنی دوباره وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ رژیم اسراییل