مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 08:102023-11-05حوادث

کشف 22 قبضه سلاح جنگی در سیستان و بلوچستان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: قرارگاه عملیاتی انتظامی جنوب استان در 48 ساعت گذشته موفق به کشف 22 قبضه سلاح جنگی، دستگیری پنج قاچاقچی حرفه ای و بازگرداندن 500 نفر از اتباع غیرمجاز شدند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: قرارگاه عملیاتی انتظامی جنوب استان در 48 ساعت گذشته موفق به کشف 22 قبضه سلاح جنگی، دستگیری پنج قاچاقچی حرفه ای و بازگرداندن 500 نفر از اتباع غیرمجاز شدند.

سردار دوستعلی جلیلیان امروز یکشنبه 14 آبان در این خصوص بیان کرد: قرارگاه عملیاتی انتظامی جنوب سیستان و بلوچستان اقدامات ایجابی را در حوزه تعامل با ریش سفیدان و معتمدان، اقدامات فرهنگی- آموزشی و اقدامات سلبی در مقابله با مجرمان در شهرهای این منطقه با محوریت ایرانشهر به اجرا گذاشت.

وی در مورد اقدامات سلبی با اشاره به کشف سلاح و جلوگیری از ورود اتباع بیگانه در حوزه پلیس اطلاعات، افزود: پلیس سیستان و بلوچستان در اجرای این طرح با اشراف اطلاعاتی موفق شد تعداد 22 قبضه سلاح جنگی کشف و تعداد 500 نفر از مترددین غیرمجاز را که از مرز گذر کرده و وارد کشور شده بودند را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در حوزه مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: قرارگاه عملیاتی انتظامی جنوب استان موفق به کشف 2 تن و 230 کیلوگرم انواع مواد مخدر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 22 قبضه سلاح جنگی در سیستان و بلوچستان

کشف 22 قبضه سلاح جنگی در سیستان و بلوچستان