مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 15:552023-11-01بين الملل

طفره مدیر اف بی آی از پاسخ به سوال نماینده جمهوری خواه در مورد امنیت آمریکا


سوال نماینده حزب جمهوری خواه آمریکا از مدیر اف بی آی در مورد اینکه آیا در دوران ریاست جمهوری بایدن امنیت آمریکا بیشتر شده است یا خیر؟ بدون پاسخ باقی ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کریستوفر رای مدیر اف بی آی نتوانست پاسخ سوال نماینده جمهوری خواه را در رابطه با این موضوع که آیا در دوران بایدن، امنیت آمریکا بیشتر شده است، را بدهد و از پاسخ دادن به این سوال طفره رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیوزویک مدیر اف بی آی، در اظهاراتی در کمیته امنیت داخلی و امور دولتی سنا عنوان کرد که ایالات متحده با خطر بالای تهدیدات تروریستی مواجه است اما مستقیما به سوال یک قانون گذار جمهوری خواه در مورد ناامن تر شدن کشور در دوران ریاست جمهوری جو بایدن پاسخ نداد.

کریستوفر رای به عنوان نماینده جمهوری خواهی که از سوی دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا به سمت خود منصوب شده است در جریان جلسه کمیته سنا سخنرانی کرد.

جایی که در ابتدا از وی در مورد درگیری های میان ر ژیم صهیونیستی و حماس  تاثیرات آن بر ایالات متحده سوال شد.

وی در پاسخ به این سوالات عنوان کرد که تحت تاثیر افزایش درگیری های میان حماس و رژیم صهیونیستی از تاریخ 7 اکتبر، تهدیدات بیشتری از سوی گروه های مخالف ایالات متحده  متوجه این کشور شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طفره مدیر اف بی آی از پاسخ به سوال نماینده جمهوری خواه در مورد امنیت آمریکا

طفره مدیر اف بی آی از پاسخ به سوال نماینده جمهوری خواه در مورد امنیت آمریکا