مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 23:302023-11-05سياسي

واکسیناسیون 800 هزار رأس دام عشایری لرستان


از 15 آبان ماه به مدت یک ماه 800 هزار رأس دام عشایری استان تحت پوشش واکسیناسیون آبله و طاعون نشخوارکنندگان کوچک قرار خواهند گرفت.

- ایسنا/لرستان مدیرکل دامپزشکی لرستان گفت: از 15 آبان ماه به مدت یک ماه 800 هزار رأس دام عشایری استان تحت پوشش واکسیناسیون آبله و طاعون نشخوارکنندگان کوچک قرار خواهند گرفت.

مصطفی زبردست چهاردهم آبان ماه در جلسه هماهنگی خدمات رسانی دامپزشکی به دام های عشایری یادواره 6 هزار 555 شهید لرستان در قالب اردوهای جهادی که با حضور فرماندار پلدختر در محل اداره کل دامپزشکی لرستان برگزار شد، گزارشی از نقش و جایگاه عشایر در تولید گوشت و حفظ دام های بومی ارائه کرد.

وی ادامه داد: 12 هزار خانوار عشایر کوچ رو لرستان با جمعیت دامی 800 هزار رأس 25 درصد گوشت قرمز استان را تولید می کنند.

در ادامه نیز خادم، فرماندار شهرستان پلدختر ضمن تشکر از خدمات رسانی اداره کل دامپزشکی لرستان به جامعه عشایری، جایگاه شهرستان پلدختر را در خدمات رسانی به دام های عشایری استان بسیار اثرگذار و استراتژیک دانست.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین ویسکرمی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی به ماهیت فعالیت های جهادی دامپزشکی در خدمات رسانی به دام های عشایر استان اشاره کرد و خدمات دامپزشکی استان را شبانه روزی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 800 هزار رأس دام عشایری لرستان

واکسیناسیون 800 هزار رأس دام عشایری لرستان