مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 21:002023-11-03سياسي

فردا، همه جغرافیای خراسان جنوبی صحنه حضور راهپیمایان 13 آبان


هرچند همانند همیشه مردم اهل سنت و تشیع خراسان جنوبی به راهپیمایی یوم الله 13 آبان 1402 خواهند آمد اما امامان جمعه اهل سنت و تشیع و مسوولان استان نیز از آن ها برای این حضور دعوت به عمل آوردند.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ فردا باز دوباره حضور، باز حماسه، باز حضور دانش آموزان استکبار ستیز در صحنه، باز اجتماع های مردمی، باز حضور کودکان و نوجوانان، بازحضور دانشجویان، باز حضور همه همه و خراسان جنوبی یک پارچه فریاد استکبار ستیزی و حمایت از فلسطین.

فردا بار دیگر همانند همیشه خراسان جنوبی به میدان می آیند و به اقیانوس حضور مردمی ایران در یوم الله 13 آبان می پیودند و اعلام می کنند که همانند همیشه پای نظام و رهبری و این انقلابی که برای آن خون ها داده اند ایستاده اند و حامی همه مظلومان عالم از جمله فلسطینیان هستند.

هرچند همانند همیشه مردم اهل سنت و تشیع خراسان جنوبی به راهپیمایی یوم الله 13 آبان  1402 خواهند آمد اما امامان جمعه و مسوولان خراسان جنوبی نیز از آن ها برای این حضور دعوت به عمل آوردند.

دعوتنامه حضور نماینده ولی فقیه حجت الاسلام والمسلمین حاج سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه با صدور پیامی از آحاد مردم شریف و ولایتمدار استان برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان دعوت کرد، متن پیام به شرح ذیل است: بسم ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا، همه جغرافیای خراسان جنوبی صحنه حضور راهپیمایان 13 آبان

فردا، همه جغرافیای خراسان جنوبی صحنه حضور راهپیمایان 13 آبان