مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 20:052023-11-20ورزشي

مشکلات مالکیتی داماش به عملکرد تیم ضربه می زند


سرمربی داماش گیلان با بیان اینکه در حال حاضر مشکلات حاشیه ای در خصوص مالکیت تیم به عملکرد بازیکنان و کادرفنی ضربه می زند، گفت: بازیکنان در مورد شرایط مالکیتی باشگاه در بلاتکلیفی به سر می برند اما در بازی با نفت مسجد سلیمان از تمام وجود برای تیم داماش گیلان تلاش خواهند کرد.

- علی نظرمحمدی سرمربی تیم داماش گیلان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت این تیم قبل از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: بعد از بازی مقابل شهر راز شیراز سعی کردیم که از لحاظ فنی و تاکتیکی توان تیم را افزایش دهیم.

  وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکلات حاشیه ای در خصوص مالکیت تیم به عملکرد بازیکنان و کادرفنی ضربه می زند، گفت: بازیکنان در مورد شرایط مالکیتی باشگاه در بلاتکلیفی به سر می برند اما در بازی با نفت مسجد سلیمان از تمام وجود برای تیم داماش گیلان تلاش خواهند کرد.

  سرمربی تیم داماش با اشاره به اینکه تنها دلخوشی هواداران و کادر فنی حضور هواداران در بازی ها داماش است، افزود: تیم داماش از ابتدای فصل گرفتار چندگانگی در بحث مالکیتی است.

  نظرمحمدی با بیان اینکه سال گذشته تیم چوکا مشکلات مشابه با تیم داماش داشت که منجر به سقوط این تیم به لیگ دسته 2 شد، گفت: چرا مسؤولین از اتفاقات گذشته درس نمی گیرند و متاسفانه اینگونه اتفاقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مالکیتی داماش به عملکرد تیم ضربه می زند

مشکلات مالکیتی داماش به عملکرد تیم ضربه می زند