مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 14:552023-10-28حوادث

دستگیری مسئول پیج تقلبی با نام پزشک یزدی در فضای مجازی


فردی که با استفاده از فضای مجازی موجب هتک حیثیت یک پزشک شده بود، دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سرهنگ حسن ابوالحسینی در تشریح این خبر اظهار کرد: شخصی به این پلیس مراجعه و اعلام داشت که صفحه ای جعلی در اینستاگرام با نام وی ایجاد شده که با انتشار یکسری مطالب موجب هتک حیثیت وی شده است که به دلیل حساسیت موضوع مراتب در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در این راستا اقدامات فنی اطلاعاتی پیچیده ای انجام شد و متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به این پلیس منتقل شد.

رییس پلیس فتا استان یزد گفت: با بررسی های بیشتر مشخص شد متهم یکی از بیماران دکتر بوده که به دلیل اختلافی که با وی داشته اقدام به ایجاد صفحات جعلی علیه وی کرده و قصد برهم زدن آرامش او را داشته است.

 ابوالحسینی تصریح کرد: متاسفانه در زندگی هر شخصی افرادی وجود دارند که خواسته یا ناخواسته با وی دچار مشکل می شوند و قصد برهم زدن آرامش وی را داشته و یکی از راه هایی که در ابتدا به ذهن شخص خطور می کند سوء استفاده از فضای مجازی است.

وی به شهروندان توصیه کرد: هتک حیثیت افراد در بستر فضای مجازی مانند پخش محتوا هایی نظیر صدا و تصویر به صورت فیلم، عکس و متن چه با تغییر و چه بدون تغییر و با توجه به اینکه رضایت فردی نیز در کار نباشد موجبات ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری مسئول پیج تقلبی با نام پزشک یزدی در فضای مجازی

دستگیری مسئول پیج تقلبی با نام پزشک یزدی در فضای مجازی