مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 08:402023-11-13بين الملل

هشدار صلیب سرخ نسبت به بروز فاجعه انسانی در غزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، کمیته بین المللی صلیب سرخ اعلام کرد که ما خواهان حفاظت از جان غیرنظامیانی هستیم که در غزه به دام افتاده اند، - کمیته بین المللی صلیب سرخ اعلام کرد که وضعیت در غزه به سرعت در حال نزدیک شدن به یک فاجعه انسانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، کمیته بین المللی صلیب سرخ اعلام کرد که ما خواهان حفاظت از جان غیرنظامیانی هستیم که در غزه به دام افتاده اند، چه کسانی که بخواهند از محل درگیری ها خارج شوند و چه در کسانی که بخواهند در محل درگیری ها باقی بمانند.

صلیب سرخ بین الملل تاکید کرده است که ما به شدت نگران شرایط ناامن تخلیه غیرنظامیان در نوار غزه هستیم.

به گفته صلیب سرخ بین الملل، منطقه جنوبی غزه برای پاسخگویی به نیاز های تعداد زیادی از آوارگان غزه مجهز نیست و بسیاری از آوارگان فلسطینی فاقد دسترسی به امکانات اولیه هستند.

صلیب سرخ بین المللی همچنین افزود که 100 هزار آواره در غزه فاقد نیاز های ضروری زندگی هستند و وضعیت در غزه به سرعت در حال نزدیک شدن به یک فاجعه انسانی است.

از سوی دیگر، امیر قطر در تماس تلفنی جو بایدن رییس جمهور آمریکا با او بر ضرورت آتش بس فوری، جلوگیری از ریختن بیشتر خون مردم غزه، حمایت از غیرنظامیان و گشودن دایمی گذرگاه رفح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار صلیب سرخ نسبت به بروز فاجعه انسانی در غزه

هشدار صلیب سرخ نسبت به بروز فاجعه انسانی در غزه