مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 09:112023-11-04فرهنگي

چرایی، چگونگی و آینده طوفان الاقصی در بیان سید مقاومت


سخنرانی دیشب سید حسن نصرالله، پس از عملیات طوفان الاقصی از اهمیت خاصی برخوردار بود.

سخنرانی که به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز بیش از 4 میلیارد نفر بیننده آن بودند و 500 شبکه آن را به صورت زنده پخش کردند.

احمد مقیمی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره چرایی، چگونگی و آینده طوفان الاقصی در بیان سید مقاومت اظهارداشت: بیان دیشب سید مقاومت را می توان به سه بخش اثر رسانه ای، تبیینی و تبلیغی تقسیم کرد، در بخش اول، سخنرانی سید حسن نصرالله مثل همیشه یک سخنرانی هدفمند، هوشمند و روشمند بود.

وی افزود: سید مقاومت در بخش اول برخی از چرایی ها را جواب داد، با توجه به 28 روزی که از عملیات طوفان الاقصی می گذرد، این عملیات را یک تصمیم و اقدام 100 درصد فلسطینی دانست، چون در این یک ماه تلاش شد که طوفان الاقصی را به جاهای مختلف با انگیزه های مختلف فراتر از فلسطین و جبهه مقاومت نسبت بدهند.

مقیمی ادامه داد: دومین موضوع در بخش چرایی سری و محرمانه بودن عملیات بود که بی اطلاعی بقیه ارکان مقاومت را سید حسن نصرالله موضوعی عادی و طبیعی تبیین کرد این بیان در حقیقت کدی بود برای به رخ کشیدن انسجام و یکپارچگی جبهه مقاومت که خواب پریشان اختلاف افکنی را به نفع جبهه مقاومت تبیین کرد، چرا که در این مدت خیلی ها می خواستند دعواهای استراتژی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرایی، چگونگی و آینده طوفان الاقصی در بیان سید مقاومت

چرایی، چگونگی و آینده طوفان الاقصی در بیان سید مقاومت