مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 21:152023-11-14سياسي

غفلت از ظرفیت های فرهنگی اماکن گردشگری، فرصت سوزی است


دبیر جامعه روحانیت شیراز با انتقاد از اینکه اماکن گردشگری صرفاً برای بازدید استفاده می شوند، گفت: غفلت از ظرفیت فرهنگی، تبلیغی و هویت اماکن گردشگری، - ایسنا/فارس دبیر جامعه روحانیت شیراز با انتقاد از اینکه اماکن گردشگری صرفاً برای بازدید استفاده می شوند، گفت: غفلت از ظرفیت فرهنگی، تبلیغی و هویت اماکن گردشگری، نوعی فرصت سوزی است، در حالی که می توان از آن برای ارتباطات فرهنگی و افزایش شناخت بازدیدکنندگان از هویت و ریشه ایرانی اسلامی بهره گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحی الدین طاهری امروز، 23 آبان در دیدار با معاون امور هماهنگی زائرین و گردشگری استانداری فارس با بیان اینکه استان فارس از هر نظر مجموعه کاملی است و این ویژگی در موضوع گردشگری بروز بیشتری دارد، گفت: استان فارس یک اقلیم 4 فصل است و از نظر اقلیمی نیز شرایط بی نظیری دارد.

وی افزود: ظرفیت های مغفول مانده اقتصادی در استان فارس قابل توجه است و اگر از مجموعه های صنعتی استان پشتیبانی درستی صورت گیرد، می توان با دیگر استان های پیشرو در صنعت هم رقابت تنگاتنگی داشت و این قابلیت به دلیل برخورداری از مزیت اقلیمی استان فارس است.

طاهری با بیان اینکه بیش از 1000 بقعه متبرکه فقط در استان فارس وجود دارد، گفت: با اینکه سیاست دولت های غربی فاصله انداختن میان مردم و نهادهای مذه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت از ظرفیت های فرهنگی اماکن گردشگری، فرصت سوزی است

غفلت از ظرفیت های فرهنگی اماکن گردشگری، فرصت سوزی است