مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 20:202023-11-09سياسي

طوفان الاقصی نتیجه یک سال برنامه ریزی محور مقاومت بود


کارشناس جبهه مقاومت با بیان اینکه حماس و جهاد اسلامی برای اجرای عملیات طوفان الاقصی یک سال و نیم برنامه ریزی کردند، گفت: رژیم صهیونیستی علیرغم این همه جاسوس و تجهیزات قادر به طراحی این نقشه نشدند که نشان دهنده امداد غیبی پروردگار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، سردار عبدالفتاح اهوازیان کارشناس جبهه مقاومت در نخستین سالگرد شهید مجید یوسفی در گلزار شهدای این شهر با بیان اینکه شهدا با خدای خود معامله کرده و در دفاع از اسلام از هیچ تلاشی دریغ نکردند، اظهار کرد: شهدا با خون پاک خود باعث حفظ این نظام مقدس شدند و اجازه ندادند ذره ای از خاک این نظام مقدس جدا شود.

  وی با اشاره به فداکاری های مدافعین حرم در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع) گفت: دهه گذشته در سوریه و عراق صدای ندای مومنان و اهل بیت آمد که مدافعین حرم وارد میدان شدند و با خون خود اجازه خودنمایی به دشمن را ندادند.

  کارشناس جبهه مقاومت با تاکید بر لزوم توجه به اشاعه روحیه ایثار و فداکاری امام حسین (ع) در کشور بیان کرد: یک سال از فتنه و اغتشاش در کشور گذشت ولی آیا در طول این یک سال توانستیم ویژگی شهدایی همچون شهید یوسفی را برای جوانان بازگو کنیم؟ که اگر این کار را نکردیم باید تاسف خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی نتیجه یک سال برنامه ریزی محور مقاومت بود

طوفان الاقصی نتیجه یک سال برنامه ریزی محور مقاومت بود