مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 13:152023-11-18بين الملل

واتیکان ممنوعیت فراماسونر شدن کاتولیک ها را تایید کرد


دفتر اعتقادی نهاد کلیسا در نامه ای که توسط رسانه های واتیکان منتشر شد، اعلام کرد: «عضویت فعال در فراماسونر توسط یکی از مؤمنان، به دلیل آشتی ناپذیری دکترین کاتولیک و فراماسونری ممنوع است».

- دفتر اعتقادی نهاد کلیسا در نامه ای که توسط رسانه های واتیکان منتشر شد، اعلام کرد: عضویت فعال در فراماسونر توسط یکی از مؤمنان، به دلیل آشتی ناپذیری دکترین کاتولیک و فراماسونری ممنوع است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبلغ - واتیکان ممنوعیت فراماسون شدن کاتولیک ها را تایید کرده است، جامعه ای مخفی چند صد ساله که کلیسای کاتولیک مدت هاست با خصومت به آن می نگرد و تعداد اعضای جهانی آن تا شش میلیون تخمین زده می شود.

دفتر اعتقادی نهاد کلیسا در نامه ای که توسط رسانه های واتیکان منتشر شد، اعلام کرد: عضویت فعال در فراماسونری توسط یکی از مؤمنان، به دلیل آشتی ناپذیری دکترین کاتولیک و فراماسونری ممنوع است .

این دپارتمان نظر خود را به تاریخ 13 نوامبر و با امضای پاپ فرانسیس در پاسخ به یک اسقف از فیلیپین که از افزایش تعداد فراماسون ها در کشورش نگران شده بود، صادر کرد.

همین دفتر هفته گذشته اعلام کرد که افراد تراجنسیتی می توانند غسل تعمید داده شوند، به عنوان پدرخوانده خدمت کنند و در عروسی های کاتولیک به عنوان شاهد حضور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واتیکان ممنوعیت فراماسونر شدن کاتولیک ها را تایید کرد

واتیکان ممنوعیت فراماسونر شدن کاتولیک ها را تایید کرد