مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 13:252023-11-06اجتماعي

تندیس ایثار در3 بخش ویژه به امدادگران اردبیلی اهدا شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: امدادگران اردبیلی در اولین جشنواره حضرت ابوالفضل العباس (ع) در سه بخش عملیات، لجستیک و معاونت امداد تندیس ایثار را به خود اختصاص دادند.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: امدادگران اردبیلی در اولین جشنواره حضرت ابوالفضل العباس (ع) در سه بخش عملیات، لجستیک و معاونت امداد تندیس ایثار را به خود اختصاص دادند.

حمید قویدل 15 آبان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین جشنواره حضرت ابوالفضل العباس (ع) به منظور تجلیل از برگزیدگان حوزه امداد و نجات کشور در سال 1401، امروز 15 آبان در تهران برگزار شد، به طوری این جشنواره در 5 بخش برگزار و امدادگران اردبیلی موفق به کسب تندیس در سه بخش این جشنواره شدند.

وی با اشاره به اینکه استان اردبیل در سه بخش عملیات، لجستیک و معاونت امداد جز برترین های کشور شد، اذعان کرد: در این جشنواره از 70 نفر از امدادگران، نجاتگران، پرسنل جمعیت هلال احمر و سازمان امداد و نجات که در عملیات های مختلف حضور موثری داشتند، تجلیل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه این جشنواره قرار است به صورت سالانه برگزار شود، افزود: در جشنواره حضرت ابوالفضل(ع) از 4 استان که بیشترین عملیات ها و خدمات امداد و نجات را در سال 1401 به ثبت رسانده اند و همچنین 6 پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تندیس ایثار در3 بخش ویژه به امدادگران اردبیلی اهدا شد

تندیس ایثار در3 بخش ویژه به امدادگران اردبیلی اهدا شد