مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 07:152023-11-02اقتصادي

قطع دست دلالان و حذف واسطه ها با فروش بورسی برنج


با خرید و فروش برنج در بازار بورش کشور شاهد قطع دست دلالان و حذف واسطه ها از این محصول خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، محمدعلی شیرازی شب گذشته در بازدید از مرکز بین المللی تجارت و پایانه صادرات برنج ایران، اظهار کرد: برنج یکی از محصولات استراتژیک مهم در کشور است و می تواند با ورود در بازار بورس باعث ارزش افزوده و سود بیشتر به کشاورزان شود.

وی با اشاره به آغاز چهارمین سال معاملات برنج طارم در بورس کالای ایران، افزود: بورس کالا عامل مهمی برای پیشرفت اقتصاد و رونق تولید برنج خواهد بود و باعث می شود ارزش افزوده در حوزه کشاورزی به صاحبان اصلی آن و کشاورزان برسد که واقعا حق مسلم آنها است.

مدیرعامل فرابورس ایران با اعلام اینکه باید تولیدکننده بیشترین سود و ارزش افزوده را از شغل و کار خود به دست بیاورد، تصریح کرد: شفافیت قیمت و کم شدن مسیر تولیدکننده و مصرف کننده می تواند دستاورد بسیار خوبی برای ورود برنج به بورس کشور باشد تا شاهد کوتاه شدن دست واسطه و دلال ها از دسترنج کشاورزان و محصولات برنج باشیم.

بورس باعث بهبود وضعیت اقتصادی کشاورزان می شود شیرازی با اعلام اینکه بورس به کشاورزان کمک می کند تا محصولات خود را بدون واسطه و به صورت مستقیم به مصرف کننده برسانند، گفت: این روند می تواند وضعیت اقتصادی کشاورزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع دست دلالان و حذف واسطه ها با فروش بورسی برنج

قطع دست دلالان و حذف واسطه ها با فروش بورسی برنج